سفارش ساخت ارز دیجیتال اختصاصی


طراحی ارز دیجیتال اختصاصی

میخواهید ارز دیجیتال خود را داشته باشید؟ یا یک پروژه را به کمک بلاکچین پیاده نمایید؟ با پیشرفت تکنولوژی بلاکچین، هر روز افراد بیشتری به دنبال پیدا کردن یک  شرکت معتبر برای سفارش ساخت ارز دیجیتال اختصاصی هستند. در این میان، افرادی هم هستند که میخواهند با یادگیری توسعه ارزهای دیجیتال، خودشان شروع به طراحی ارز دیجیتال کنند. 

جزو هر یک دسته های بالا باشید، ما میتوانیم به عنوان یک شرکت توسعه دهنده بلاکچین با مشاوره تخصصی، ارائه آموزش های لازم یا پیاده سازی صفر تا صد پروژه شما توسط تیم تخصصی توسعه دهندگان خود، گام موثری برای موفقیت پروژه برداریم. 


مزیت ارزهای دیجیتال برای موفقیت کسب و کار شما

مزیت هایی که در ادامه ذکر میکنیم، باید شما را به فکر بیندازند که چگونه با ساخت ارز اختصاصی از این فرصت برای کسب و کارتان بهره ببرید:


غیرمتمرکز:

مهم ترین بخش ارزهای دیجیتال، مربوط به تکنولوژی به کار رفته در آن ها یعنی بلاکچین می باشد. این موضوع باعث می شود که هیچ مرجع و واسطه ای نتواند بر آن کنترل داشته باشد یا قانونی را برای توسعه دهندگان و صاحبان آن وضع نماید. 


معاملات سریع و نامحدود:

فرآیند انجام معاملات پول فیات بسیار زمانبر است. کسب و کار شما لازم است چندین روز برای دریافت مبالغ معاملات منتظر بماند. با ارزهای دیجیتال میتوانید هر تعداد تراکنش را انجام داده و آن را به سرعت به هر فردی در هر نقطه ای از جهان که کیف پول ارز دیجیتال داشته باشد، انتقال دهید.


کارمزد پایین تراکنش ها:

بانک ها و سایر موسسات مالی، هزینه های قابل توجهی بابت مالیات تراکنش ها دریافت میکنند. این بدان معنی نیست که برای تراکنش های ارزهای دیجیتال هزینه ای نمیپردازید، بلکه مبلغ پرداختی نسبتا ناچیز است. 


معتبر در سطح بین المللی:

طرفین معامله میتوانند در نقاط جغرافیایی متفاوتی باشند، اما همچنان با هم به تبادل ارزهای دیجیتال بپردازند. شما میتوانید صرفه جویی قابل توجهی در تبدیل ارزها و هزینه هایی که همواره متوجه پرداخت های بین المللی بوده است، داشته باشید. 


شفافیت و ناشناس بودن هویت:

با توجه به ماهیت توزیع شده بلاکچین ها، همه تراکنش ها ثبت شده و در برابر دستکاری ایمن هستند.

سفارش ساخت ارز دیجیتال اختصاصی

فرآیند ساخت ارز دیجیتال اختصاصی:


بررسی ایده

ساخت ارز دیجیتال در دنیای واقعی کسب و کارها به یک برنامه استراتژیک نیاز دارد. شما نه تنها باید نحوه ساخت رمزارزها را مشخص نمایید، بلکه بدانید که با اپلیکیشن غیرمتمرکز (dApp) به دنبال حل چه مساله ای و برای چه مخاطبانی هستید؟

برای علاقه مند کردن مشتریان به ICO/STO ، لازم است یک ارزش پیشنهادی حلق کرده و ارائه دهید. خدمات تحلیل و ارزیابی حرفه ای تیم ما در این گام برای موفقیت ایده شما بسیار موثر خواهد بود. 


انتخاب یک تیم توسعه دهنده حرفه ای

میتوانید تصمیمات مختلفی در مورد روش توسعه ارز دیجیتال اختصاصی خود بگیرید اما سپردن این کار به یک تیم توسعه دهنده با سابقه فراوان در زمینه توسعه بلاکچین و ارزهای دیجیتال، موثرتر خواهد بود. یک تیم حرفه ای به شما کمک میکنند که ایده هایتان، صرفا ایده باقی نمانند و آنها را واقعیت ببخشید.  


تعیین قوانین قراردادهای هوشمند

قرارداد هوشمند، تاثیر فوق العاده ای بر پروژه ی شما خواهد داشت. قراردادهای هوشمند همچون قراردادهای سنتی هستند، با این تفاوت که دیجیتالی بوده، روی بستر بلاکچین کار میکنند، قوانین از پیش تعریف شده ای دارند، امکان دستکاری ندارند و به صورت اتوماتیک اجرا می شوند. 

ما به شما کمک میکنیم قوانین مختص به خود را ایجاد نمایید که نشان دهنده ایده ی پشت ICO/STO شما باشند. 


همکاری با یک شرکت ارزیاب خارجی

میزان اعتماد افراد به ICO/STO به دلیل کلاهبرداری های صورت گرفته در پیش فروش های اولیه کوین ها بشدت کاهش یافته است. سرمایه گذاران در مورد پروژه هایی که برای سرمایه گذاری انتخاب میکنند، سخت گیر تر شده اند. کمک گرفتن از یک شرکت ارزیاب خارجی و معتبر به شما کمک میکند تا قانونی و معتبر بودن پروژه خود را به اثبات برسانید. 


اختصاص زمان برای نوشتن وایت پیپر ارز دیجیتال

مبنای ارزیابی های سرمایه گذاران، وایت پیپرهای پروژه است. اگر وایت پیپرهای نوشته شده نتوانند ارزش ایده شما را مشخص کنند، پروژه شما کنار گذاشته می شود. 

وایت پیپر پروژه شما باید بتواند پاسخگوی سوالات زیر باشد:

  • مشکل چیست و چرا راهکاری جدید نیاز است؟
  • چه برنامه ای برای مبالغی که از ICO/STO جمع آوری میکنید دارید؟
  • انتشار توکن ها در چه زمانی، چه میزان و در کدام صرافی انجام خواهد شد؟
  • نقشه مسیر پروژه شما چیست؟
  • تیم شما از چه افرادی و با چه تجربیاتی تشکیل شده است؟ و این افراد چگونه برای پروژه شما خلق ارزش میکنند؟


راه اندازی کمپین و تبلیغات ICO 

بعد از طی تمام مراحل بالا، نوبت به بازاریابی و تبلیغات ICO/STO میرسد. شبکه های اجتماعی، رسانه های خبری، وبلاگ ها، ایمیل و غیره، جاهایی هستند که میتوانید تبلیغات خود را از آنجا شروع کنید. شما میتوانید از تمام ابزارهای بازاریابی سنتی نیز استفاده نمایید، اما دقت کنید که انتخاب های معقولی داشته باشید که منجر به خلق ارزش برای پروژه شما شوند. 


ایجاد انجمن فعال و پشتیبانی قدرتمند

میدانید بخش مشترک ارزهایی مانند بیتکوین، اتریوم، ریپل و نئو چیست؟ همه این بلاکچین ها دارای انجمن های فعال و قدرتمندی هستند. شما نیز بهترین کانال ها را برای برقراری ارتباط با اعضای انجمن انتخاب نمایید، پاسخگوی تمام سوالات آنها باشید و آپدیت های مستمری برای پروژه ارائه دهید. شما نیاز به یک تیم شبانه روزی برای  مدیریت انجمن ها خواهید داشت. 

گام های بالا برای ساخت ارز دیجیتال اختصاصی موفق که جایگاه بالایی در بازار کسب نماید، ضروری هستند. اجرای تمام این گام ها به تنهایی بسیار زمانبر است. سفارش ساخت ارز دیجیتال اختصاصی در یک شرکت معتبر، برایتان بسیار مفید خواهد بود. چراکه یک تیم حرفه ای از تخصص فنی و اجرایی برای پیاده سازی سریع و باکیفیت کل فرآیند برخوردار است. 

سفارش ساخت ارز دیجیتال اختصاصی

هزینه سفارش ساخت ارز دیجیتال اختصاصی

ساخت ارز دیجیتال اختصاصی به شما کمک میکند سرمایه لازم برای پروژه (ICO) خود را جمع آوری کنید یا در اپلیکیشن خود از آن استفاده نمایید. در هر صورت، اگر آمادگی لازم برای انجام این فرآیند را ندارید بهتر است از یک تیم توسعه دهنده بلاکچین کمک بگیرید. 

اگر در مورد هزینه ساخت ارز اختصاصی سوالی دارید، بهتر است با ما تماس بگیرید. زیرا بر اساس اهداف پروژه و اینکه میخواهید ارز دیجیتال را از صفر توسعه دهید یا از بلاکچین های موجود به عنوان فناوری پایه ای کمک بگیرید، هزینه ها کاملا متفاوت است. 



آیا برای طراحی ارز دیجیتال سفارشی خودتان به کمک نیاز دارید؟

با ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم چگونه ارز دیجیتال اختصاصی خود را بسازید و برای تصمیم گیری درست در کنارتان باشیم.

 

تماس و مشاوره

۰۴۴۳۳۳۸۸۱۷۵
۰۹۱۴۶۰۰۳۰۰۲